Az automatizálás itt kezdődik

xFLOWer, az intelligens WORKFLOW

marketing-g05dcddc95_1920-1
A kontroll eszköze

Építsen szabályokra épülő folyamatokat vállalkozásában

Cégvezetőként vagy középvezetőként is nincs nagyobb álmunk annál, hogy a vállalkozás életében minden az általunk megírt szabályok szerint, hatékonyan működjön. Ezt azonban számos hibalehetőség akadályozza, ami könnyedén kiküszöbölhető egy intelligens workflow megoldással.

Demo

Tekintse meg élőben

Egy komplett folyamat felépítése is mindössze néhány percet vesz igénybe az xFLOWer felhasználóbarát felületén.

Dolgozzon a szoftver Ön helyett

Kiemelt funkciók

Napjainkban a feladatszervezés és a végrehajtás ellenőrzése egyre komplexebb kihívássá válik, ezért minden szervezet életében szükség van olyan megoldásokra, amik támogatják a folyamatok szabályainak betartását.

A dinamikusan változó piaci környezetben, ahol korlátozottan áll rendelkezésre a munkaerő, nem hagyhatjuk kollégáinkat elveszni a papírok töltögetésében a magasabb hozzáadott értékű munkák elvégzése helyett.

A válasz a kihívásra az automatizálás, méghozzá intelligens workflow megoldás segítségével.

Felhasználónként testre szabható műszerfal a feladatok és riportok gyors eléréséhez. A kihelyezett csempéken minden elérhető egy kattintással.

home
Funkció
Dashboard

Egyedileg kialakított űrlapok, egyedi mezőkkel, hogy olyan formában gyűjthessen be adatokat, ahogyan szüksége van rá.

form
Funkció
Űrlapok

Bármilyen dokumentum előállítható egyedi dokumentum sablonokból, amit automatikusan feltölt a rendszer a kívánt adatokkal.

documents
Funkció
Dokumentumok

Grafikus folyamatszerkesztő, ahol nem csak ábrázolni tudja folyamatait, de szabályok felállításával automatizálni is.

workflow
Funkció
Folyamatszerkesztő

Automatikus email küldés tetszőleges email sablonokból, amit a rendszer feltölt a kívánt adatokkal. Ráadásul a bejövő emaileket is ügyekhez lehet csatolni.

email
Funkció
Email

Egyedi azonosítóval elállított ügyek, hogy minden kapcsolódó folyamat, feladat és dokumentum egy helyen legyen elérhető és nyomon követhető.

folder-1
Funkció
Ügyek

Testre szabható, egyedi jogosultságok és skillek, hogy minden felhasználónak csak ahhoz legyen hozzáférése, ami engedélyezünk számára.

access
Funkció
Jogosultságok

Szabadságok és helyettesítések automatikus kezelése, hogy minden feladat elvégzésre kerüljön és egy ügyfél se maradjon kiszolgálás nélkül.

player-substitution
Funkció
Helyettesítés

Egyedi törzsadatoktípusok és kapcsolódó adatstruktúrák létrehozása a pontos adminisztráció érdekében.

personal-information
Funkció
Törzsadat

Kész integráció egyes üzleti szoftverekkel (pl.: MS Office), valamint egyedi integrációk kialakításának lehetősége API-k segítségével.

data-collection
Funkció
Integráció
Ezeket a kérdéseket gyakran megkapjuk

Amennyiben nem találja meg a választ a kérdésére, kollégáink készséggel állnak a rendelkezésére

Minden informatikai megoldás kiválasztását hosszas mérlegelés előzi meg, hiszen a komplexebbnél komplexebb szoftvereket nehéz egymással összehasonlítani és általában hosszútávú döntés egy ilyen rendszer bevezetése. Éppen ezért igyekszünk minden információt rendelkezésre bocsátani, hogy Önt ne érjék meglepetések.

Az xFLOWer felhőalapú megoldás, amely szolgáltatási formában vehető igénybe. Ennélfogva Önnek nem kell beruháznia drága eszközökbe és nem kell drága licenszekre költenie, hanem csak azután kell fizetnie, amennyit valóban használja a megoldást. Ráadásul a szolgáltatási díj magába foglalja a rendszer teljes üzemeltetését, a szükséges tárhelyet és a támogatást is.

Az űrlapszerkesztő funkció segítségével teljesen egyedi formokat / űrlapokat lehet generálni, amiket teljesen egyedi mezőkkel lehet feltölteni.

Minden esetben először kiválasztásra kerül az adott mezőtípus, ami meghatározza, hogy milyen formátumban szeretnénk adatot rögzíteni az űrlapon (pl.: szöveges mező, szám mező, dátum mező, stb.). Ezt követően beállításra kerül, hogy az adott mező milyen szabály szerint kerül kitöltésre, például

  • csak olvasható mező, előre kitöltött adattal
  • szabadon kitölthető mező a formátumnak megfelelően
  • adat átvétele külső rendszerből vagy a folyamat egy korábbi szakaszából (pl.: másik űrlapon rögzítet mező)

Minden űrlap kitöltése egy feladat elvégzésének feleltethető meg a folyamatban, így tetszőleges dokumentumok előállítását is lehetővé teszi (pl.: teljesítési igazolások, szerződések, számlák, stb.)

A dokumentum sablonszerkesztő segítségével MS World alkalmazásban tetszőleges dokumentumsablonokat lehet készíteni, így a rendszer nem csupán tartalmát, de kinézetét tekintve is pontosan olyan dokumentumok előállítására képes, mint amire Önnek szüksége van.

Hogyan működik?

Minden űrlapon szereplő mezőnek van egy egyedi azonosító kódja, amire hivatkozva az adott dokumentumsablon beemeli a benne lévő adatot a dokumentumba, így tehát nem kell manuálisan töltögetni ezeket a dokumentumokat. Ezt követően (az előre megadott szabály szerint) a rendszer legenerálja a dokumentumot az adott formátumban (a legtöbb esetben pdf file-ként).

A folyamatszerkesztő modul lehetővé teszi a folyamatok vizuális ábrázolását nemzetközileg elfogadott standardok szerint. Az így felrajzol folyamatban az egyes fázisok (feladatok) jelölik a folyamat állomásait, ahol különböző akciók történhetnek

  • űrlap kitöltése
  • email küldés
  • jóváhagyás
  • stb.

Az egyes fázisokat egymással össze kell kötni olyan logikai sorrendben, ahogy azok a folyamatban követik egymást. Természetesen ez az összekötés tartalmazhat elágazásokat - leggyakrabban az ilyen döntések szabályok mentén történő automatizálása a projektek célja.

Az egymással összeköttetésekben álló fázisokra különböző szabályokat lehet ráültetni az adott szervezet működésének megfelelően, így az képes lesz önállóan végbemeni és automatikusan elvégezni feladatokat vagy a megfelelő felelősre osztani azokat.

A megoldás egyaránt képes az elágazási pontokban párhuzamos folyamatok indítására, így a folyamat akár több végponttal is rendelkezhet. Ebben az esetben a párhuzamosan induló folyamat egyedi azonosítóval rendelkező alfolyamatként jön létre, de továbbra is kapcsolódni fog az eredeti folyamathoz, minden információ könnyedén visszakereshető legyen.

A rendszer továbbá kezel un. beágyazott folyamatokat is. Egy nagyobb folyamatba könnyedén beilleszthető egy kisebb, már kész folyamat (pl.: egy jóváhagyási workflow), így a fokokozatosan komplexebbé váló folyamatok szerkesztése sem okoz probélmát.

A megoldás rendelkezik néhány alapértelmezett törzsadatípussal (pl.: ügyfelek, partnerek, stb.), azon felül pedig korlátlan mennyiségben hozható létre egyedi törzsadattípus, amelyhez testre szabott adatstruktúrát lehet kialakítani.

Mi is jelent mindez?

Amennyiben az Ön vállalkozása például gépjárművek forgalmazásával foglalkozik, úgy ezek rögzítéséhez létre lehet hozni a "Gépjármű" törzsadattípust, amin egyedi adatmezőket lehet rögzíteni, például

  • Gépjármű márkája
  • Gyártási év
  • Alvázszám
  • Teljesítmény
  • stb.

Persze ez bármilyen termék/szolgáltatás esetén igaz, ahol egyedi paraméterekkel szeretnénk leírni valamit.

Mire jó ez?

A törzsadatokat szabadon használhatjuk az egyes űrlapokon, feladatokban, dokumentumokban, emailekben, stb., ahol nem kell kézzel kitöltenünk adatokat, hanem például listából választhatjuk ki a megfelelő elemet (pl.: terméket).

Ezen túlmenően akár szabályokat is építhetünk rá. Például, ha a folyamat elején az ajánlatkérésben az Ügyfél listából kiválaszotta, hogy Suzuki típusú gépjárműre kér ajánlatot, akkor az folyamat későbbi szakaszában az érékesítő kolléga az ajánlat kidolgozásánál már csak a Suzuki márka típusaiból (Ignis, Viatara, stb.) tud választani a rendszerben.

Számos beállítás létezik, hiszen minden vállalkozás egyedi folyamatokkal rendelkezik. Befolyásolja például a láthatóságot, hogy milyen jogosultsággal rendelkezik az adott felhasználói fiók vagy milyen un. skillekkel (képességekkel és jogosultságokkal), ami meghatározza a hozzáférést a feladatokhoz (pl.: a "beszerző" skillel rendelkező felhasználó látja beszerzési igényeket és leadott megrendeléseket, de nem láthatja a beérkező számlákat, mert ahhoz már "könyvelő" skill szükséges.

Noha feladatokat lehet konkrét (nevesített) felhasználókra is osztani a folyamatban, leggyakrabban a vállalkozások un. munkakosarakban helyezik el a feladatokat. A munkakosárban összegyűlt feladatokat látja így a felhasználó és az előre meghatározott szabály szerint osztja számára a soron következő feladatot a rendszer vagy saját maga válogat az elvégzendő feladatok közül.

A megoldás eleve rendelkezik kész integrációkkal (pl.: MS Office, levelezés, stb.), mindazonáltal rendkívül nyílt és könnyen integrálható meglévő informatikai rendszerekhez (pl.: ERP, CRM, stb.), ami a legtöbb projektben elvárás.

Hogyan működik?

Amennyiben az ügyfél maga kíván gondoskodni az integrációról, úgy átadunk egy integrációs dokumentumot, un. API leírást, ami alapján a megbízott fejlesztő képes összekapcsolni a rendszert az ügyfél megoldásával.

Természetesen az integrációs fejlesztéseket mi magunk is szívesen elvégezzük, ami nagyobb biztonságot jelent az ügyfeleink részére, hiszen pontos rálátásunk van a workflow működésére.

Mindkét esetben nagyon fontos a kommunikáció, amiben mindhárom félnek aktívan részt kell vennie:

  • Ügyfél: definiálja a pontos üzleti igényeket, hogy mely adatoknak milyen formában és milyen rendszerekben kell rendelkezésre állnia
  • Ügyfél megoldásszállítója: ő ismeri pontosan a technológiai háttérét annak a rendszernek, amivel kommunikálnia kell az xFlowernek, így megosztja ezzel kapcsolatos tudását és felkészíti a rendszert az adatok cseréjére
  • BADATECH: ő ismeri pontosan a technológiai háttérét az xFLOWernek és felkészíti azt az integrációra
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE

ÍGY ÉPÜL FEL EGY KÖZÖS PROJEKT

A szoftver bevezetése alatt teljeskörű projektmenedzsmenttel és szakszerű dokumentációval biztosítjuk a transzparenciát

  • 1. LÉPÉS

    Még az ajánlatadás előtt igyekszünk minden fontos információt begyűjteni, ami alapján meg tudjuk becsülni a bevezetésre fordított erőforrásigényt.

  • 2. LÉPÉS

    Testre szabott ajánlat készítése, szerződés.

  • 3 LÉPÉS

    A projektet érintő folyamatok feltérképezése és dokumentálása. Ebben a szakaszban nem csak kérdésekkel állunk elő, de javaslatokkal és best practice megoldásokkal is.

  • 4. LÉPÉS

    A begyűjtött információk alapján megkezdődik a rendszer konfigurálása, benne

    - folyamatok ábrázolása

    - szabályrendszerek kialakítása

    - felhasználók és jogosultságok rögzítése

    - űrlapok és dokumentumsablonok kialakítása

  • 5. LÉPÉS

    Tesztrendszer átadása, amely lehetővé teszi az Ügyfél számára, hogy kijelölt felhasználókkal tesztelje a konfigurációt és a rendszer működését. Ebben a szakaszban a visszajelzések alapján lehetőség vanjavítani, módosítani a rendszerben kezelt folyamatokon.

  • 6. LÉPÉS

    Éles rendszer átadása és végfelhasználói oktatás.  Jellemzően kijelölt kulcsfelhasználók oktatását végezzük, akik képesek lesznek továbbadni tudásukat a kollégáknak. Ebben természetesen segítségükre vannak az átadott dokumentumok és felhasználói kézikönyvek.

  • 7. LÉPÉS

    Megkezdődik az éles üzem támogatása a szerződésben foglalt feltételek mentén. Természetesen minden éles indulást követően kiemelt figyelmet fordítunk az esetleges hibajegyekre és kérdésekre.

  • 8. LÉPÉS

    Az eredmény egy elégedett Ügyfél, akinél nem csak megtakarításokat generáltunk a workflow megoldással, de szabályozott folyamatokat építettünk fel.

A válaszok csupán egy kattintásra

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Adja meg elérhetőségét, hogy kollégánk minél hamarabb felvegye Önnel a kapcsolatot vagy foglaljon időpontot egy online beszélgetéshez!

Forduljon hozzánk bizalommal

Számítson rá, hogy számos kérdést kap tőlünk cége működéséről és jelenlegi vagy tervezett folyamatairól!